loading...
اس ام اس عاشقانه 93
smspmc بازدید : 42 سه شنبه 1393/01/26 نظرات (0)

اس ام اس زیبا و عاشقانه

 

شب مانده و پروانه من منتظر است
تا صبح غزل خانه من منتظر است
هر وقت دلت هوای باریدن داشت
برگرد بیا شانه من منتظر است  

 

.

اس ام اس زیبا و عاشقانه

.


تاپ‌تاب قلبت
موسیقی بی‌کلامی‌ست  که روان‌شناسان
برایم تجویز کرده‌اند  

 

.

اس ام اس زیبا و عاشقانه

.


همیشه رفتن بهترین نیست
گاهی میان رفتن و ماندن هیچ فرقی نیست
چه قهر باشیم چه آشتی
اصل درست این است که عزیزان ما در خانه ی دل ما جای دارند  

 

.

اس ام اس زیبا و عاشقانه

.


عشق تو به تار و پود جانم بسته است
بی روی تو درهای جهانم بسته است
از دست تو خواهم برآرم فریاد
در پیش نگاه تو زبانم بسته است  

 

.

اس ام اس زیبا و عاشقانه

.


زمستان است
نیمکتی تنها در پارک نشسته است
من تنها بر نیمکت و تو تنها در من
می بینی ؟
چه در همیم و تنها ؟

 

.

اس ام اس زیبا و عاشقانه

.


اونقدر مرامت فابریکه که تو هیچ نمایندگی قطعاتش پیدا نمیشه

 

.

اس ام اس زیبا و عاشقانه

.


قدیم ها سلام سلامتی می آورد
الان سلام خداحافظی می آورد  

 

.

اس ام اس زیبا و عاشقانه

.


شب ها بیشتر می خواهم‌َت
نه این که روز
نخواهم
نه
اما حسادت ماه برایم
جالب است

 

.

اس ام اس زیبا و عاشقانه

.


در همین حسرت که یک شب راکنارت مانده ام
در همان پس کوچه ها در انتظارت مانده ام
سرد می آید به چشم مست من چشمت و باز
از همین یلدا به عشق آن بهارت مانده ام  

 

.

اس ام اس زیبا و عاشقانه

.


کوه نیستی  اما صدایت که می زنم
شعر و شور و عشق به من باز می گردد  

 

.

اس ام اس زیبا و عاشقانه

.


پر از شور و سراسر مهربانی ست
کمی سبز و کمی هم آسمانی ست
شده متن تمامی خبرها
دو چشمت سومین جنگ جهانی ست

 

.

اس ام اس زیبا و عاشقانه

.


برای دوست داشتنت
از من دلیل می خواهند نازنین
چشمانت را قرض می دهی ؟

 

.

اس ام اس زیبا و عاشقانه

.


ای سبزترین خاطره در باغ وجودم
دیشب به حضورت غزلی ناب سرودم
گفتند که چه داری از این هستی دنیا ؟
گفتم که رفیقی هست همه بود و نبودم  

 

.

اس ام اس زیبا و عاشقانه

.


خیلی دور هم که بروی نقطه نمیشوی
سه نقطه میشوی در شعرهایم ‏

 

.

اس ام اس زیبا و عاشقانه

.


یاد چشمهایت  هنوز هم آتشم می زند
چه حقیرست این زمستان  با تمام سرمایش  

 

.

اس ام اس زیبا و عاشقانه

.


ماه همیشه پشت ابر نمیماند
گاهی پشت پلکهای تو
روی شانه من بخواب میرود 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت اس ام اس پی ام سی روزانه اس ام اس های عاشقانه جدید 93 را آپدیت در اختیار شما میگذارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 75
  • بازدید کلی : 1,669