loading...
اس ام اس عاشقانه 93
smspmc بازدید : 23 دوشنبه 1393/01/18 نظرات (0)

http://up.smspmc.ir/up/smspmc/sms/sms%20love%20del%20neveshte.jpg

 

 



غـروبی دلگیر
خاطره ای جا مانده
حسی مبهم
روزهایی تکراری
عجیب شبیه مرگ تدریجیست
حال این دنیای من

.

اس ام اس عاشقانه دل نوشته

.


بارون بارید تو بارون اشکای چشامو ندید
گرمیه شونهاشو ازم گرفت من موندم و ی تب شدیییییید
من تنهام تو ک قهری باهام نمونده تو سینم عشقی برام
حالا من اسیر فاصله هام
بهم زدی عشقتو با من تصمیمتو گرفتی نامرد
ولی من هنوزم چشم براهم

.

اس ام اس عاشقانه دل نوشته

.


ببین من دیگه نیستم که هی بگم مواظب خودت باش کجایی؟؟ حرکت کردی خبر کن رسیدی اس بده ناهار خوردی؟ شام خوردی؟ تنها کاری که میتونم بکنم اینه که هر روز برات صدقه بدم با اون اعصاب ناراحتت بلا ملایی سرت نیاد من دیگه سراغت نمیام مواظب خودت باش خو

.

اس ام اس عاشقانه دل نوشته

.


دوست داشتن را باید از دختر بچه ها یاد گرفت
آنها به محبتی که در مقابل عروسک خود می کنند
از او انتظار محبت متقابلی ندارند
آن ها بدون هیچ توقعی عروسکشان را دوست دارند
و دوست داشتن واقعی یعنی همین

.

اس ام اس عاشقانه دل نوشته

.


بعضی وقتها
دِلم می خواد خودم رو بزنم
به علی چپِ کوچه ها
و بعد٬یهو
ببینم که از خیابون اصلی سر درآوردم
یه ماشین دربست بگیرم
و برم ته دنیا
بشینم لب پرتگاهش وهی پاهامو تکون بدم

.

اس ام اس عاشقانه دل نوشته

.


تو را دوست میدارم
چه فرق مى کند که چرا؟
یا از چه وقت یا چطور شد که
چه فرق میکند؟
وقتى تو باید باور کنى که نمى کنى
و من باید فراموش کنم که نمى کنم

.

اس ام اس عاشقانه دل نوشته

.


مرد باش و برای یک ثانیه ماندنش گریه کن
چه کسی میگوید که مرد گریه نمیکند؟
مرد اگر پای احساسش ایستاده باشد؛ مردانه اشک هم میریزد
دوستت دارم هایت را قورت نده

.

اس ام اس عاشقانه دل نوشته

.


خیلی حرف است
که تو هـر روز در گلویت خاری کشنده احساس کنی
برای کسی که بدانی
حتی یک بار در عمرش به خاطر تو  بغض  هم نکرده است

.

اس ام اس عاشقانه دل نوشته

.


باورت بشود یا نه؟ روزی میرسد که دلت برای هیچکس ب اندازه‌ی من تنگ نخواهد شد برای مهربانیم خندیدنم اذیت کردنم بوسیدنم نوازش کردنم روزی میرسد که در حسرت دوباره ی من خواهی بود میدانم روزی که نباشم هیچکس تکرار من نخواهدشد

.

اس ام اس عاشقانه دل نوشته

.


مادر من و ببخش من بی محبتم
هم سرد و سرکشم هم بی لیاقتم
مادر من و ببخش غرق جوونیم
تو راه مقصدی من بی نشونیم
هرگز دلم نشد پیش تو سر به زیر
مادر من و ببخش از من به دل نگیر

.

اس ام اس عاشقانه دل نوشته

.



دوستت دارم هایت را نگه دار برای امثال خودت
من به آنها نیازی ندارم
فقط یکی از همین دلنوشته های من
به تمام تن تو و امثال تو می ارزد

.

اس ام اس عاشقانه دل نوشته

.


دل تو یه روزی عاشقم بود و عشق من تو قلب تو یه جایی داشت
چی شد اونی که تموم عمرشو بی بهونه پای عشق من میذاشت؟
تو برام میمردی من خوب یادمه نمیشد ازم یه لحظه دور بشی
حالا که میخوای بری بهم بگو اون همه حسو گذاشتی پای کی؟

.

اس ام اس عاشقانه دل نوشته

.


ببخشیدمادرم
ببخشیدکه جواب هرنگاه نگرانت یک هیچه
شرمنده ام که نمیتونم روی زردوپژمرده ی خودموپشت یه لبخندپنهان کنم
دوست دارم مادرم بیشترازاون چیزی که فکرشوبکنی

.

اس ام اس عاشقانه دل نوشته

.


تمام خواسته ی من از دنیا یک ثانیه آرامش تو در آغوشم است
همان چیزی که تو میخواهی اما
انگار میان من و تو به اندازه ی دوریمان آدم است سد راهمان
عده ای عاشقمان عده ای دلسوزمان عده ای دشمنمان
مانده ام بین آرامششان و آرامشمـان

.

اس ام اس عاشقانه دل نوشته

.



من به ساز خیلی ها رقصیدم
نه که رقاصه باشم نه
تنها خواستم احساس نکنند بدمینوازند و خوشحال شوند
اینک من به چشم همه آنها دلقکی بیش نیستم
اما مهم نیست چراکه من خودمیدانم چه انسان بزرگی هستم همین کافیست

.

اس ام اس عاشقانه دل نوشته

.


اسمش آدم است
اما تو باورنکن
گاهی کاری میکندکه از پس هیچ گرگی برنمی آید
ﻣﻦ ﻫﻤﻴﻨﻢ
ﻳﻪ ﺁﺩﻡ ﺗﺨﺲ ﻭ ﻣﻐﺮﻭﺭ
ﻳﻪ ﺁﺩﻡ ﺑﻲ ﺣﻮﺻﻠﻪ
ﻳﻪ ﺁﺩﻡ ﺑﻲ ﺍﻋﺼﺎﺏ
ﻳﻜﻲ ﻛﻪ ﻗﺒﻠﻨﺎ ﺍﻳﻨﺠﻮﺭﻱ ﻧﺒﻮﺩ

.

اس ام اس عاشقانه دل نوشته

.


پسرک چشمانش رابست وشروع کرد به شماردن یک دو سه چهار دخترک رفت تاپنهان شود آن طرف تر پسردیگری رادید که گرگم به هوابازی میکرد, بره شد وباگرگ رفت پسرک بی خبر روزهاست که میشمارد

.

اس ام اس عاشقانه دل نوشته

.


وقتی پس از مدت ها بی خبری بی آنکه سراغی از این دل آواره بگیری
میگویی دلم برایت تنگ شده
یا مرا به بازی گرفته ای یا معنی واژه هایت را خوب نمیدانی
دل تنگی ارزانی خودت
من دیگر دلم را به خدا سپرده ام

.

اس ام اس عاشقانه دل نوشته

.


روزگاریست همه عرض بدن می خواهند
دیو هستند ولی مثل پری می پوشند
گرگ هایی که لباس پدری می پوشند
آنچه دیدند به مقیاس نظر می سنجند
عشق ها را همه با دور کمر می سنجند
خوب طبیعیست که یکروزه به پایان برسد
عشق هایی که سر پیچ خیابان برسد

.

اس ام اس عاشقانه دل نوشته

.


گول دنیا را مخور
ماهیان شهر ما از کوسه وحشی ترند
بره های این حوالی گرگهارا می درند
سایه از سایه هراسان در میان کوچه ها
زنده ها هم آبروی مرده ها را می برند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت اس ام اس پی ام سی روزانه اس ام اس های عاشقانه جدید 93 را آپدیت در اختیار شما میگذارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 107
  • بازدید کلی : 1,701