loading...
اس ام اس عاشقانه 93
smspmc بازدید : 22 چهارشنبه 1393/01/20 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه احساسی

 

 

 

 


خوشبختی هایم را با عجله در سرنوشتم نوشته بودند
بد خط بود
روزگار نتوانست آن ها را بخواند

.

اس ام اس عاشقانه احساسی

.


چشمان عروسکم را می گیرم
نمی خواهم مثل من ببیند و حسرت بکشد
می ترسم بهانه گیر شود

.

اس ام اس عاشقانه احساسی

.


ای آشناترین غریبه
بال هایت را بهانه نکن
پرواز
جسارت می خواهد

.

اس ام اس عاشقانه احساسی

.


دل من ازسنگ نبود
رسوب کرده اند تمام بغضهایی که فروخورده ام

.

اس ام اس عاشقانه احساسی

.


تو دروغ می گویی تا
من خوشحالشوم
و من احمق می شوم
تا تو دلگیر نشوی

.

اس ام اس عاشقانه احساسی

.


آدمها عادت میکنند
به همه چیز حتى به خنجرى که از پشت میخورند

.

اس ام اس عاشقانه احساسی

.


ای کاش شب باقی میماند و من به خواب میرفتم همچون کودکی هایم و دیگر غمی را احساس نمیکردم اما فقط آی کاش

.

اس ام اس عاشقانه احساسی

.


خیلی سخت است
آدم بخواهد
تمام وقت مراقب خودش باشد
تا آنچه احساس می کند را نگوید

.

اس ام اس عاشقانه احساسی

.


قربان صداقت و صفای خودمان
ماییم و دل پاک و خدای خودمان
در شهر شما نمیتوان عاشق بود
باید بروم به روستای خودمان

.

اس ام اس عاشقانه احساسی

.


حرفی اگر برای زدن بود دیوارها سکوت نمی کردند

.

اس ام اس عاشقانه احساسی

.


نقاش
چقدر میگیری و بیایی صفحه های سیاه دلم را رنگ کنی؟
بعد به دیوار اتاق دلم یک روز آفتابی بکشی
که نور تا میانه ی اتاق آمده باشد
راستی
صورتم یک خنده میخواهد نرخ خنده که گران نیست؟

.

اس ام اس عاشقانه احساسی

.



گفته بودی درد دل کن گاه با هم صحبتی
کو رفیق راز داری کو دل پر طاقتی؟
شمع وقتی داستانم را شنید آتش گرفت
شرح حالم را اگر نشنیده باشی راحتی

.

اس ام اس عاشقانه احساسی

.


قرار بعدی:
آرامگاه مردگان
اولین پنجشنبه ای که نیستم
نه گل نه گلاب نه خیرات
تورا میخواهم که سر هیچ یک از قرارها نیامدی

.

اس ام اس عاشقانه احساسی

.


امان از اشتباه
که تباه می کند زندگی را فکر را خیال را

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت اس ام اس پی ام سی روزانه اس ام اس های عاشقانه جدید 93 را آپدیت در اختیار شما میگذارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 114
  • بازدید کلی : 1,708