loading...
اس ام اس عاشقانه 93
smspmc بازدید : 26 چهارشنبه 1393/01/20 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه تنهایی

 

 

تنهایی خیلی بهتر از این هستش که یکی اشتباهی اسمت رو صدا کنه

.

اس ام اس عاشقانه تنهایی

.


روزهای تولدم در تنهایی گذشت
تنها با گروهی زیاد از آدمهای بی تفاوت
افسوس سالی از عمرم گذشت
گذراندم

.

اس ام اس عاشقانه تنهایی

.


کاش می فهمیدی برای اینکه تنهایم تو را نمیخواهم برعکس برای اینکه می خواهمت؛ تنهایم

.

اس ام اس عاشقانه تنهایی

.


من برای تنها نبودن ادم های زیادی دور و برم دارم ان چیزی که ندارم
کسی برای با هم بودن است

.

اس ام اس عاشقانه تنهایی

.


زخم هایم به طعنه می گویند
دوستانت چه بانمکند

.

اس ام اس عاشقانه تنهایی

.


دلم کار دستست
خودم بافتمش تارش سکوت
پودش تنهایی
همین است خریدار ندارد

.

اس ام اس عاشقانه تنهایی

.


غصه نخور
کنار امده ام با نبودنت
خیلی که دلم بگیرد مرور میکنم نامردیهایت را در برابر دوست داشتنهایم

.

اس ام اس عاشقانه تنهایی

.


من تو را دوست دارم
تودیگری را
دیگری دیگری را
و دراین میان همه تنهاییم

.

اس ام اس عاشقانه تنهایی

.


رو پاکت سیگار نوشته بود :برای شما و اطرافیانتان ضرر دارد
توی دلم گفتم :تو یکی رو اطراف من پیدا کن من کلا سیگار میذارم کنار

.

اس ام اس عاشقانه تنهایی

.


یه وقتایی هست که ازبس تنهایی وقتی اشکات روگونه هاته پاکشون نمیکنی چون نمیخوای اونام ترکت کنن

.

اس ام اس عاشقانه تنهایی

.


به بعضیا باید گفت:
من با تنهایی
تو با چند تایی؟؟

.

اس ام اس عاشقانه تنهایی

.


آدما همه چیز رو آماده تهیه می کنند
اما چون در دکان ها دوست معامله نمی شود
بی دوست مانده اند و تنها

.

اس ام اس عاشقانه تنهایی

.


تنهایی
بهتر است از بودن با کسانیست که بودنشان دروغ محض است دلشان که هیچ
حواسشان هم به تو نیست
و فقط زمانی با تو هستند که کسی رو ندارند

.

اس ام اس عاشقانه تنهایی

.


برای همه پاییز از مهر شروع میشه اما پاییز زندگی من از وقتی شروع شد که تو بی مهر شدی

.

اس ام اس عاشقانه تنهایی

.


حاصل خیره به ایینه شدن ها ایا
دو برابر شدن غصه ی تنهایی نیست؟

.

اس ام اس عاشقانه تنهایی

.


دیرگاهیست در این تنهایی
رنگ خاموشی در طرح لب است
بانگی از دور مرا میخواند
لیک پاهایم در قیر شب است

.

اس ام اس عاشقانه تنهایی

.


من همان کوه تنها مانده ی کویری ام
که از پس سالها چشم انتظاری
حالا
نصیبش از این همه انسان
فرهاد شده است

.

اس ام اس عاشقانه تنهایی

.


ﺩﺳﺖ ﺑﺮ ﺷﺎﻧﻪ ﻫﺎﯾﻢ ﻣﯿﺰﻧﯽ ﺗﺎ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺍﻡ ﺭﺍ ﺑﺘﮑﺎﻧﯽ

.

اس ام اس عاشقانه تنهایی

.


غیرتی شدن به هارت و پورت کردن و گیر دادان و جاسوسی کردن نیست غیرت یعنی زن مورد علاقه ات هیچ وقت احساس تنهایی و بی پناهی نکنه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت اس ام اس پی ام سی روزانه اس ام اس های عاشقانه جدید 93 را آپدیت در اختیار شما میگذارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 51
  • بازدید سال : 113
  • بازدید کلی : 1,707